Outfit i backen?

Enligt mig.......
Sa tycker jag som basplagg i backen att man ska ha svarta tackbyxer! Sen kan man variera jackan utefter vad an kanner for! Alltid nar jag ar i fjallen sa har jag svart underdel och vit jacka, det funkar alltid.. Men ofta sa ser man folk som har matchy matchy som en hel blommig overall exempel, vilket oftast far mig att spy! Alltsa nu syftar jag inte pa smabarn for dom bryr jag mig inte om just nu, nej jag menar vuxna manniskor som gar runt med knallrosa over the top klader lixom! Och jag skrattar alltid nar jag ser dom sa dom maste tycka att jag ar helt dum i huvudet! But that´s me biaatchh! :P
Bara en tanke som fanns i mitt gulliga huvud! :)
Ledsen att jag skriver sa konstigt men jag ar inne pa en engelsk dator som inte har dom svenska bokstaverna!
Peace from mode Idoten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0